Klachtenprocedure
Indien u niet tevreden bent over één van onze medewerkers of over onze dienstverlening, dan nodigen wij u uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en waar wenselijk zoeken wij graag met u naar een passende oplossing.
Eegema BV hecht aan tevreden relaties en wij werken daarom steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Waar gewerkt wordt, kunnen echter ook fouten worden gemaakt en kunnen misverstanden ontstaan.
Vaak kunnen klachten het beste tijdens een goed gesprek (telefonisch of in persoon) worden opgelost; wij verzoeken u daarom eerst contact op te nemen voor telefonisch overleg over het probleem of voor het maken van een afspraak. Als de klacht een bepaalde persoon betreft, heeft het de voorkeur dat u eerst probeert om met de betreffende persoon tot een oplossing te komen. Lukt dit niet of heeft u redenen om dit niet te willen, dan kunt u ook contact opnemen met de heer J. H. M. Heezen van ons kantoor.
Telefonisch oplossen klacht
Formele schriftelijke klachtenprocedure
Is uw probleem met een gesprek niet verholpen of leent de klacht zich volgens u niet voor een gesprek, dan kunt u de klacht formeel schriftelijk indienen. Dit kan via het klachtenformulier welke u kunt downloaden. Het ingevulde formulier kunt u daarna aan ons toesturen ter attentie van de heer J.H.M. Heezen (vertrouwelijk). Indien de klacht betrekking heeft op of gaat over de heer J.H.M. Heezen dan kunt u de klacht adresseren aan de heer G.P. Heezen.
Mede in verband met beroepsreglementering zullen alle aspecten van de afhandeling van uw klacht worden vastgelegd. Uiteraard zal zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie worden omgegaan. Tot slot: indien u een klacht heeft en ons dat laat weten, waarderen wij dat zeer. U geeft ons hiermee immers mogelijkheden tot verdere verbetering van onze dienstverlening. Wij zullen onze uiterste best doen om maatregelen te nemen die gericht zijn op het minimaliseren van de kans op herhaling van het probleem. Wij vertrouwen op een goede voortzetting van de relatie en de samenwerking.
De directie van Eegema BV
Overige aspecten klachtenregeling
ISO 17025
ISO 17025
RvA K081
Eegema B.V.
Schoenmakerij 16
4762 AS Zevenbergen
Nederland
+31 (0)168 325824
Contact
Kalibratie van ijkgewichten
Verkoop nieuwe ijkgewichten
Verhuur van test- en ijkgewichten
Revisie van ijkgewichten
Leveringsvoorwaarden metaalunie
ISO 17025
ISO 17025
RvA K081
Eegema B.V.
Schoenmakerij 16
4762 AS Zevenbergen
Nederland
+31 (0)168 325824
Contact
Kalibratie van ijkgewichten
Verkoop nieuwe ijkgewichten
Verhuur van test- en ijkgewichten
Revisie van ijkgewichten
Klachtenprocedure
Kalibreren van uw ijkgewicht is het vaststellen van het juiste gewicht (massa). Door uw ijkgewicht te vergelijken met de standaard stellen we de afwijking ten opzichte van de standaard vast. Wijkt uw ijkgewicht af (te licht of te zwaar) dan kan uw ijkgewicht, indien mogelijk en zover gewenst, gejusteerd worden. Oftewel, terug op het juiste gewicht gebracht worden binnen de toleranties.
Indien u niet tevreden bent over één van onze medewerkers of over onze dienstverlening, dan nodigen wij u uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en waar wenselijk zoeken wij graag met u naar een passende oplossing.
ISO 17025
RvA K081
Eegema B.V.
Schoenmakerij 16
4762 AS Zevenbergen
Nederland
+31 (0)168 325824